Hoeveel euro mag een telefoonprovider per dag rekenen van zijn klant?

Op dit moment heb ik een rekening binnen van Simyo, waarop zij beweren dat ik op één dag 175 euro aan internetkosten heb. Ik ben niet in het buitenland geweest, ik gebruik Spotify niet als ik geen wifi heb en kijk geen youtubefilmpjes/skype. Is er ergens wettelijk bepaald dat een telefoonprovider per dag een x aantal kosten als maximum mag rekenen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Zij mogen in tekening brengen wat jij verbruikt hebt. Of dat nou 10, 100 of zelfs duizend Euro op 1 dag is maakt niet uit. Zou mooi zijn zeg! Je gebruikt voor 100 Euro maar betaald slechts de helft....
Haal een volle tank benzine maar betaal de helft.

Als je denkt dat er onterecht iets in rekening is gebracht dan kun je je provider dit voor leggen. Mocht je er samen niet uitkomen dan kun je verder kijken (denk aan rechtsbijstand)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jodyenboyke
11 jaar geleden
+ bovendien kan je op de specificatie van de factuur alles nakijkenen