Uit het niets problemen met mijn Blackberry bold 9000? Wat kan dit zijn? Kan zelf niet bellen en smsen wel ontvangen.

Van het een op de andere moment problemen met mijn Blackberry.

Probleem is:
Ik kan niet smsen - unidentified subscriber
Ik kan niet bellen - Call forwarding - Conditional -> BUSY
Internet werkt ook niet meer

Ik kan wel:
Sms berichten ontvangen
Worden gebeld
Via WIFI online
Bellen met service nummers van mijn abonnement.

Er is niks voorgevallen. Alles werkte prima. De telefoon was uitgevallen toen de batterij leeg was. Eenmaal aan de lader geeft hij dit probleem.

Wat heb ik al gedaan:
Blackberry uitgezet
Batterij uit gehaald
Simkaart uitgehaald
Twee andere Simkaartjes gebruikt (zelfde problemen)
Software update gedaan
Software downgrade gedaan
Opnieuwe laatste software installatie gedaan
3g uitgezet en een switch naar 2g gedaan

Niks helpt.

Telefoon geeft aan dat er geen Radio data actief is (maar kan wel worden gebeld/smsjes komen ook binnen).

Als ik servicebooks probeer te verzenden meld hij: Registration message sent (en daar blijft het vervolgens bij).

Ik ben bang dat Ik er software matig niet uit ga komen. Of iemand moet nog suggesties hebben? Als er nu echt iets kapot is, wat kan dit dan zijn? En zal dit duur geintje worden om te laten maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ze zeiden dat er met alle blackberrys storingen zijn dat was ook al met mijn ouders dus niks bijzonders!!!