hoe werkt internet op andriod telefoon?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik wil graag een android telefoon aanschaffen. Ik zag op internet staan dat deze telefoon altijd is verbonden met internet. Is dat gratis, of lopen de kosten gewoon op wanneer je niet op internet zit?

Gr. I.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je niet op een Wi-Fi netwerk zit maar een abonnement heb(met een xx aantal mb), en data-roaming staat aan dan wel, maar je moet niet vergeten dat internet niet gratis is, niks in deze wereld is gratis, onthoud dat.

Antwoorden (2)

Als je zoizo een telefoon hebt dan moet je altijd betalen voor internet, maar je kan ook natuurlijk op wifi en dan is het wel gewoon gratis. Je moet dan wel je mobiele internet uitzetten. Als je prepaid hebt en je zet er 10 euro op en je gebruikt internet dan is die 10 euro snel op. Je kan zeker wel op internet als je wifi in de buurt hebt, anders kost het wel geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de mobiele dataverbinding laat aanstaan (3G) dan zal hij inderdaad af en toe gebruik maken van het internet om bijvoorbeeld je e-mail op te halen. Echter de dingen die op de achtergrond draaien verbruiken zeer weinig data. Dat is misschien 100kb ofzoiets en nog niet eens een MB. Als je dus 250MB internet hebt gekocht bijvoorbeeld en je laat de internetverbinding aanstaan gaat het nog niet eens zo snel. Alleen bij het kijken van video's of streamen van radio bijvoorbeeld gaan het aantal MB's snel.