Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat Vodafone zonder reden geld van mijn beltegoed af haalt?

Gisteren lag mijn mobiel (BlackBerry) aan de lader, en werdt niet door mij gebruikt. Toen kreeg ik opeens het volgende sms-je:
Vodafone Info: de kosten van uw laatste transactie zijn Euro 1.50. Uw Prepaid TeGoed is Euro **.**.

Ik heb geen idee waarom Vodafone €1,50 van mijn beltegoed af schreef: ik heb prepaid en had/heb geen Internet of dergelijke aan.
Vannochtend werdt er weer €1.50 van m'n beltegoed afgeschreven, terwijl ik niets deed...

Weet iemand hoe dit zou kunnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb het ook gehad, mIsschien roaming aanstaan? Bij mijn het echter om 30 Euro wat na een telefoontje met de klantenservice weer werd terug gsnoekt. Gewoon ff bellen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien heb je recent een sms naar aanleiding van bv een tv programma gestuurd? De 1,50 is precies het bedrag dat meestal 3 keer in rekening wordt gebracht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone wil de 176 Belcompanywinkels over nemen voor
€ 120.000.000. Dat is niet voor niets.
Maar dat mag m.i. de (echte) reden niet zijn.
Klanten zijn voor dergelijke organisaties melkkoetjes in plaats van klanten. Meld als het niet goed komt bij Kassa en Radar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding