Is er een goedkoop telefoon abbonement, zonder toestelprijs? Zie beschrijving.

Ik zoek een toestel zoals: htc sensation of blackberry torch, bold etc. Iets uit een bekende en kwalitatieve goeie catagorie. Is er een abbonoment met weinig belminuten, maar minimaal 500 mb internet en geen toestelprijs. 1 of 2 jarig maakt niet uit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, dat bestaat je zou moeten kijken bij vodafone of ben.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hoor! Kijk eens bij http://www.hollandsnieuwe.nl/. Voor 275 minuten, sms'jes of MB betaal je € 9,00 per maand.

Met voorafvoordeel basis kun je bellen en sms'en. Met voorafvoordeel extra kun je daarnaast ook internetten.
binnen Nederland betaal je één vast tarief voor één minuut bellen, één sms versturen en, bij voorafvoordeel extra, 1MB data.
Onze tarieven gelden voor alle (normale) vaste en mobiele nummers in Nederland.
Alle gesprekken worden naar boven afgerond op hele minuten. Mobiel internet wordt afgerond per 100 KB.
je maandelijkse bundel en extra beltegoed zijn altijd drie maanden geldig. Het beltegoed dat je als eerste hebt gekocht, wordt als eerste gebruikt.
je ontvangt een waarschuwings-sms als je beltegoed €3 en €0 bereikt.

Hollandsnieuwe maakt gebruik van het supersnelle netwerk van Vodafone.