Hoe schakel ik push uit in ios 5.0?

In eerdere versie's van apple's ios op oa iphone was het mogelijk om
Push berichten in z'n geheel uit te schakelen met één schuifje. Sinds de venieuwde berichtenbalk kan dit niet meer, alleen als je telefoon geen verbinding heeft met internet krijg je ze niet. Nu zou ik graag uitzending gemist willen kijken bijvoorbeeld en dan niet steeds push berichten willen krijgen. Weet iemand hoe dit kan zonder dat je steeds alle push meldingen per app uit zet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dit moet handmatig per app. Druk op een app in de pagina die je op de foto laat zien.
Dan krijg je drie opties. Druk op de eerste. Daar staat "geen" doe dit bij alle apps waar vaak notificaties bij zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heejj

Jah je moet iederdaad het per app instellen.
Instellingen > berichtgevingen >
Je kan alle app's gewoon uitschakelen maar het is natuurlijk ook dat je een balk 5sec boven in beeld kan lten verschijnen van een alleen een paar belangrijke app's, terwijl je gewoon door kunt kijken.