Hoeveel mb internet heb ik nodig voor mijn iphone 4s?

Ik ben van plan om een iphone 4s te kopen met 1000mb internet, heb ik hieraan genoeg? ik gebruik whatsapp, msn, twitter, tumblr vaak en maak regelmatig gebruik van een personal hotspot, heb ik hieraan genoeg of heb ik nog veel meer nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik denk dat als je alleen gebruikt maakt van sociale media en whatsapp dat je daar voldoende aan hebt.
Tevens zit er ook wifi op de iPhone wat een hoop scheelt.
Ik zou alleen geen media streamen en of uploaden want dat kost een hoop data.

Nu is er alleen een artikel verschenen waar in gemeld word dat door "Siri" 2 keer zoveel data word verbruikt dan op de iPhone 4.
Ik weet niet of dat waar is, maar wel interesant om te weten.

Zie bron voor artikel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

1000mb, ofwel 1gb, is best veel. Ik heb nu zelf ook 1gb en hou mijn verbruik bij op Dataman. Blijkt dat ik nog niet eens 100 mb heb verbruikt in 1 maand! Ik gebruik bijna altijd wifi en zo niet, dan moet je oppassen dat je niet veel filmpjes gaat kijken ;) whatsapp en facebook, twitter verbruikt eigenlijk te weinig om zo boven de 1 gb te gaan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee moet je niet doen das te weing neem bij t-mobile een iphone 4S daar krijg je gratis onbeperkt internet bij