als je internet hebt , dan altijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen internet hebt, dan ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Facetime is alleen beschikbaar over een wifi netwerk.. Hierbij komen geen extra kosten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FaceTime begint als een regulier telefoongesprek en schakelt dan direct over op de servers van Apple die geheel kosteloos zijn.

Echter moet je wel een WiFi verbinding tot je beschikking hebben om het te laten werken.

Dit is gedaan omdat in je iPhone contract van Vodafone o.a. staat dat VoIP niet toegestaan is over een regulier abonnement. VoIP staat voor Voice over IP en dat gaat via een internetverbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja want FaceTime werkt alleen via wifi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien FaceTime alleen mogelijk is over een wifi (draadloos) netwerk, gaat dit buiten je GSM provider om. Je maakt dus gebruik van de vaste internetverbinding via je wifi. Daardoor zijn er geen extra kosten aan verbonden.