Kan ik windows mobile 7 op mijn htc snap zetten?

Ik heb een HTC snap met windows mobile 6.1. Kan ik die ook upgraden naar windows mobile 7?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Helaas niet. De meeste HTC telefoons kun je niet " rooten"
om zo een andere rom er op te zetten, zo ook niet jou HTC Snap. Ik denk dat trouwens dat de hardware van de Snap ook te kort komt om Windows 7 OS te draaien.

Enigste optie is upgraden naar een betere telefoon, en als je wilt rotzooien met besturingssystemen zou ik voor een niet htc-android telefoon gaan!