Met wat kan ik alsnog de bubbels op mijn iphone scherm weghalen?

Ik heb een screenprotector voor mijn iphone 4s besteld. Deze heb ik ontvangen, maar hier zit geen 'kaart' bij waarmee ik de bubbels kan verwijderen. Hoe kan ik deze toch weg krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pinpas?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt! Aan iets simpels als een bankpas had ik niet gedacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een spijker :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee bankpasje of gewoon met je nagel (drukken, niet krassen!)

Antwoorden (4)

je kunt gewoon een bankpasje of iets anders hards gebruiken om het weg te vegen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een speciaal schoonmaak doekje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met iets hards gaat het denk ik beter , maar toch bedankt.
Ze gaan vanzelf weg en anders er over wrijven met een zachte doek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ramen wisser