Het is niet mogelijk om sms'jes vanaf je iPod te versturen omdat je daar een zender voor nodig hebt, maar je kan wel andere Apps downloaden die via internet gaan zoals ebuddy xms
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds de update van iOS heb je nu als het goed is iMessage op je iPod staan. Hiermee kan je met alle mensen die iMessage hebben, dus mensen met een iPod/iPhone/iPad, daarmee kun je gratis sms'en. Hiervoor heb je wel wifi nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig wordt het programma'tje JaxtrSMS veel gebruikt, deze kun je downloaden in de AppStore en is volledige gratis te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet mogelijk om gratis te smsen van een i pod touch naar een mobiel (ik heb er zelf ook een), maar je kan wel via touch naar andere i pods (of telefoons) die dit gedownload hebben pingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry: het is niet mogelijk om te smsen, gratis moet weg