waar staat op een Blackberry je geheugen dat je nog over hebt?

Want bij geheugen staat ; toepassingsgeheugen ; 65,9 MB en bij mediakaart ; totale ruimte : 1,8 GB. , vrije ruimte ; 878,8 MB maar dus elke keer als ik iets download dan gaat dat van mijn toepassings geheugen af , maar is dat dan die 1 GB die vrij komt als je 10 euro opwaardeerde ? Of kan dat ook als het op is van je mediakaart afgaan ofiets ? Ik snap er namelijk helemaal niets van !

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb curve.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee, je 1GB internet heeft niets te maken met je (toestel)geheugen. Je "koopt" die 1GB alleen voor het internet. Je kunt nog voor 65,9 GB aan apps downloaden, en voor 878,8 MB aan foto's op je geheugenkaart opslaan (3 foto's ofzo).

Volgens mij kun je gewoon bellen naar de klantenservice om te beluisteren hoeveel MB er nog over is. Welke provider heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn twee verschillende dingen. Even een beknopte uitleg:

1 - De hoeveelheid ruimte er nog over is op je mobiel
Dit is de 878,8MB die je had gevonden. Als je muziek op je telefoon zet, contacten toevoegt of apps download word dit minder (net als op een computer)

2 - Dataverbruik
Dit koop je bij je provider. Als je op internet zit download je de webpagina naar je telefoon om hem dan te bekijken, dit kost ook een soort geheugen. De 1GB dus.

Zoals Grappenmaakster hierboven aangaf kan je bij je provider opvragen hoeveel (internet) geheugen je nog over heb. Je kan ook een app downloaden om bij te houden hoeveel je gebruik genaamd "Data Monitor", kost alleen wel even veel als een Red Bull in de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook een app in de BB App World genaamd 'Memory Booster'. Hier kan je zien hoeveel geheugen je nog over hebt.