Over mobiel abonnementen: Ik heb nu een t-mobile prepaid en wil graag een sim-only abnoment, maar...

Moet dat dan een abonnement van T-mobile zijn? en kan ik in het buitenland weer een prepaid sim erin doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

T-Mobile prepaid telefoons hebben in tegenstelling tot andere providers maar 1 SIM lock. Dat is de provider-lock, de andere netwerken hebben op de toestellen op een product-lock.

Met een product-gelockt toestel kun je inderdaad geen postpaid (abonnement) gebruiken. Omdat deze op het product prepaid gesimlockt zijn.

T-Mobile abonnementen kunnen dus WEL!!! in pre-paid toestellen. Je kan zelfs bij T-Mobile een pre-2-post migratie laten doen (dit is vakjargon!). Dan wordt je prepaid omgezet in een abonnement. Neem hiervoor contact op met de klantenservice 0800-7123 of loop langs bij een T-Mobile Shop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je telefoon een simlock heeft, kan waarschijnlijk alleen een abonnement van t-mobile erin. In het buitenland kan je dan weer een prepaid sim erin doen, maar dat is dan wel een ander nummer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
je zult hem simlock vrij moeten maken als het toestel met het abbo kwam zul je moeten wachten tot dat je contract is afgelopen.
op de site van t mobile staat waarschijnlijk wel een uitleg over hoe je het toestel simlock vrij kan maken en of er ook kosten aan verbonden zijn (na een bepaalde tijd (contractduur) is het gratis als je het zelf doet
je kan ook wel naar een gsm winkel gaan om het te laten doen maar dat kost wel wat.
Tegenwoordig kan je met behoud van je nummer een abonement aanschaffen. Als je dit immers hebt gedaan kan je hem niet meer gebruiken als een prepaid totdat je contract verloopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat in je vraag staat is mogelijk. Informeer bij T-mobile. Want niet alle provider geven je de mogelijkheid om in het buitenland met een prepaid te bellen.