Bestaat er een mobiel die overal GRATIS internet heeft, en je niet hoeft te betalen.. Behalve voor smssen en bellen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er moest al lang een Europese operator zijn, maar ze breken de EU liever af dan op.

Het beste antwoord

Nee een mobiel met overal helemaal gratis internet bestaat niet. En zolang internet niet gratis is zal die er ook nooit komen. Je kan we een mobiel nemen waar internet al in je abonnement zit, maar voor helemaal gratis dan moet je er misschien 1 nemen met wifi en dan alleen op plekken waar wifi is internetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee want voor internet moet je betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe bedoel je 'overal' ? Je kunt wifi gebruiken maar als je internet wilt moet je toch echtbetalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de nokia C300 al een jaar of langer, nooit geld betaald voor internet, en hij doet het gewoon altijd. waar ik ook ben, ( behalve in het buitenland.. ) mensen die ik ken, en die ook deze mobiel hebben, en ook prepaid zoals ik, kunnen ook gratis op internet.

Toegevoegd na 22 seconden:
Zal wel een foutje van Vodafone zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, omdat de personen die dit aanbieden er ook voor moeten betalen en anders verlies zouden draaien. Zie het volgende: Jij bent bakker en koopt ingedriënten, dan bak je brood en geeft dit brood aan de vogels. De dag erop word je failliet verklaard. Jij ongelukkig, de vogels ongelukkig, want die krijgen niets meer. Nee, gratis bestaat dus niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Stel die bakker word nu gesponserd in ruil voor reclame, dan is het weer anders. Maar in het algemeen gezien is het dan niet gratis, maar betaald iemand anders het voor je.