als ik op zedge een spel voor mijn mobiel(samsung soul u900) download dan krijg ik een jad bestand dat kan niet op mijn mobiel hoe zet je dat om???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

.Jad en .Jar zijn toepassingen voor Java. Je hebt dus een javaclient nodig op je telefoon om ze te openen. Als het goed is zit die er standaard op, zo niet even downloaden.

Als je het bestand op je pc hebt staan dan moet je er niets aan doen en gewoon op je telefoon zetten. (of gaat dat echt niet?) Daarna dubbelklikken en Java zou het moeten openen.