Is 500 MB genoeg voor mij ?

Hallo,

Ik wil bij t-mobile een abonnement nemen voor een iphone maar ik twijfel of ik 500 mb of 1G moet nemen. Ik hoef nooit op youtube, zit thuis op wifi. Maar ik heb wel internet nodig voor op school of buiten. Ik zit dan vooral op twitter en facebook, soms op websites. Is 500 mb dan genoeg of moet ik 1G nemen?

Bente.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K

Het beste antwoord

Het verschilt heel erg per persoon.
Zo zie ik hier dat mensen genoeg hebben aan 1500 mb, ik heb niet eens genoeg aan 4 gb.

Als je zegt dat je niet op youtube gaat scheelt dat al heel veel omdat muziek en video streamen het meest verbruikt.
Voor alleen twitter en facebook kijken zou je aan 500 mb genoeg moeten hebben.
Maar dan moet je wel de webversie gebruiken , dat vind ik zelf erg
Vervelend.
Voor de zekerheid zou ik gb nemen dan kan je gerust internetten..

Tips:
Gebruik zoveel mogelijk mobiele versies.
Bekijk zo min mogelijk videos
Stream zo min mogelijk.
Download geen spellen, gebruik daarvoor wifi
download geen updaten, gebruik daarvoor wifi.
Als je telefoon flash ondersteund zet dat dan uit en alleen aan wanneer het nodig is.
Zet je internet uit wanneer je het niet gebruikt, want apps,als twitter kunnen op de achtergrond blijven synchroniseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je gebruikt je smartphone hetzelfde als ik als ik het zo lees en ik gebruik geen 500mb per maand (ong. 1000mb per 6 maanden) heb een iphone 4 gebruik dagelijks facebook nu.nl etc. En af en toe youtube)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een iphone 4, ik gebruik 1500 mb per maand. Thuis zit ik op wifi. Ik gebruik mijn mobiel dagelijks voor twitter, facebook, nu, roamler, surfen, navigatie. Af en toe gebruik ik heb als modem.

Één tip: Kijk of t-mobile in jouw regio het een beetje doet. Ik en iedereen die ik ken hebben hele slechte ervaringen met het internet van t-mobile.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
500 MB is meer dan genoeg als je thuis op wifi zit, maar het zou nog handiger zijn als je 750 MB kan nemen.