Ik heb een Samsung M1 maar kom er maar niet achter hoe ik mijn emailaccount van thuis moet importeren?

Zodat ik op mijn gsm ook mijn thuis mail ontvang..wie helpt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je een vodafone telefoon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb een vodafone gsm..

Het beste antwoord

tik op instellingen in app view (rechterknop op je toestel). vervolgens op instellingen toepassingen en tik dan op vodafone 360.
tik op het icoontje onderaan het scherm om een nieuw account toe te voegen
selecteer de e-mailaccount die je wilt importeren
vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en tik op het accepteren icoontje in de rechter bovenhoek je hebt nu een nieuwe account toe gevoegd

Toegevoegd na 7 minuten:
op de onderstaande link staat de handleiding in pdf formaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je, maar chello van upc staat niet in die lijst... wat dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad chello zit er niet op . ga naar http://home.vodafone360.com/
en log daar in met je account gegevens Ga naar de "People" tabblad.
Klik op "Voeg accounts toe".
helemaal onderaan staat andere email
druk dan op naar email instellingen
dan kies je external account.
en dan de gegevens van chello invullen
en dan druk je op test settings
na dat de test is gelukt druk je op ok en hij staat er tussen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gevonden maar ik ben een echte dummie wat dit betreft en heb geen idee welke gegevens bedoeld worden bij de settings die ik moet invullen..weet je toevallig ook waar ik die kan zien?