ik wil een verknipte sim kaart voor de iphone in een normale telefoon doen. is daar een houdertje voor?

om heb er in te doen zodat ik ook een ander telefoon kan gebruiken.
Of kan ik beter een duo sim aanvragen? ik wil het zelfde nummer behouden. Waar kan ik dat dan kopen.[ik woon in scheveningen , in de buurt van de stevinstraat]

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja er is daar een omhulsel voor. Als het goed is heb je die bij het aanschaffen van je iphone reeds mee gekregen van de tlf zaak. Als je hem kwijt bent gwn weer even langs gaan en vragen of ze je nog 1 mee
kunnen geven. K weet alleen niet of er dit keer kosten aan verbonden zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor nog geen twee euro heb je 'm morgen in huis! Volg onderstaande link...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die heb je .. Ik had er ook eentje nodig en ben naar een t-mobile zaakje gegaan, ik kreeg m gratis:) dus ik denk dat jij die ook gratis kunt krijgen, de meeste telefoonzaakjes hebben deze..