Waar kan ik een klacht indienen over een site die jou lid maakt zonder dat je het weet ?

Ongemerkt ben ik lid geworden van een site.
Ik heb echt nergens opgedrukt.
Ongemerkt wordt je lid, als je op 1 of ander site komt en deze site tevoorschijn komt w.game.5 (site aangepast voor jullie veiligheid)
Als je die site weg klikt ben je zomaar lid zonder dat je het weet.
Ineens kreeg ik een melding dat ik lid bent geworden en dan 3.50 euro per keer wordt afgehouden afmelden lukt niet.
Ik had tmobile gebeld en die zei dat ze die site had geblokkeerd, maar nu kreeg ik ineens weer een melding dat ik weer lid bent geworden.
Ik heb via internet gezocht en zie heel veel klachten van mensen die zomaar lid zijn geworden zonder dat ze iets gedaan hebben.
Ik lees dus ook wat mij gebeurd is dat vele mensen dit ook is overkomen.
Dus je wordt gewoon zomaar lid terwijl je denkt dat je die site weg klikt.
Ik wil daarom op hoger niveau een klacht indienen, dit mag dus niet gebeuren.
Dus dat dit landelijk bekend wordt, ik wil daarom iedereen waarschuwen voor deze site.

Je wordt dus lid, via je mobile nummer dus je hoeft geen gegevens invullen.
Dus je denkt, ff de site weg te klikken en ineens ben je lid zonder jou toestemming.

Bij Tmobile kan ik nu niet meer terecht.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

In België kan je klacht indienen bij ADCB (zie 1ste bron).
In Nederland kan je bij ieder politiekantoor terecht (zie 2de bron).