Kun je zien bij je afschriften van je abonnement, op welke site's je zit en wat voor filmpjes je hebt gedownload?

hee! dit is eigenlijk geen vraag van mij, maar van mijn beste vriend. Hij heeft namelijk een abonnement met internet op zijn mobiel. zoals elke 15 jarige jongen, kijkt hij wel eens porno. hij heeft een gratis site, maar op je mobiel moet je die filmpjes zegmaar wel 'downloaden' om ze te kunnen bekijken. hij heeft mij laatst vertelt dat hij waarschijnlijk over zijn abonnement is, want zijn ouders hebben een hogere rekening gekregen. nu wilt zijn vader binnenkort de afschrift bekijken, zodat hij kan zien waar het licht. mijn beste vriend is nu helemaal in paniek, want hij is bang dat ze zien dat hij op zulke site's zit. nou is mijn vraag dus, als je de rekening gaat na bekijken kun je dan zien dat het bijvoorbeeld ligt aan een pornofilmpje dat je hebt gedownload? of komt er te staan op welke site's je allemaal bent geweest? ik hoop dat iemand mij kan helpen, en zodat ik mijn beste vriend kan geruststellen! alvast bedankt! (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.4K

Antwoorden (2)

Hoewel ik twijfel of deze vraag inderdaad voor een vriend van jouw is zal ik hem toch beantwoorden.

Nee dat zal niet zichtbaar zijn, dat mogen ze volgens mij ook helemaal niet want dan zou de provider dus opslaan op welke sites jij zit, en dan komt de NL regering weer met privacy en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee of dit te zien is, wel ben ik een moeder die een telefoontje van de provider kreeg dat de belkosten van mijn 16 jarige zoon erg hoog waren en dat dit kwam van bepaalde--betaalde nummers.
Mijn zoon schrok van dit bericht en, (in overleg met hem!!!) hebben we deze nummers laten blokkeren.
Op dit moment wist ik nog niet dat het porno was, dat vertelde mijn eerlijke zoon me later!
Het ligt natuurlijk aan je vriend of hij dit ook wenst te doen, onze stelling is eerlijkheid duurt het langst en kom je het verste mee.
Mijn actie op zijn onthulling: Ik heb allereerst gezegd dat ik wel begrip heb voor zijn willen ontdekken maar dat dit me wel verdrietig maakte omdat dit de verkeerde manier is om vrouwen te zien.
Ook heeft deze sex niets te maken met de realiteit en liefde.
Ik werd niet boos, hoefde het niet te zijn, ontdekken hoort bij de pubertijd, angst voor je ouders is ongezond en bouw je geen band mee op.
Ik hoop dat je vriend een goede band met zijn ouders heeft en het durft te bespreken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Even ter correctie, mijn zoon had net een HTC met internet en ging daarmee over zijn limiet--of het betaalde nummers of sites waren weet ik niet meer, wat wel is het abonnement is van je ouders en die kunnen wel van alles opvragen!! verder blijf ik bij wat ik net schreef! en wens je vriend sterkte.