Moet je bij een kpn abonnement meer betalen na 6 maanden?

als er een * staat en onderstaat dat bij *= 'gedurende eerste zes maanden' en het is 15 euro per maand wordt het dan daarna meer?
bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

JA, ze kunnen je hier erg mee verwarren omdat het in eerste instantie goedkoper lijkt dan dat het is. Er word een aanbieding vertoont die geldig is voor de eerste 6 maanden en daarna word je verplicht meer te betalen. Dat bedrag wat je na 6 maanden moet betalen staat wel ergens vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een nieuwe klant krijgt eerst voor een bepaalde korting