Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom duurt het zo lang voordat mijn bestelde iphone 4S via t-mobile binnenkomt, namelijk 2-3 weken, ik vind dit wel erg lang

Ze kunnen toch via america direct naar tmobile zelf opsturen dat gaat toch echt geen weken kosten dit is erg bellachelijk en ik wil weten waardoor het komt dat het zo erg lang duurt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
466

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die dingen worden met containers tegelijk verstuurd. Per boot= min 1 week. Daar na gedistribueerd naar de reseller = ook 1 week.
En dan nog naar de eind gebruiker = ook 1 week.

Het kost echt belachelijk veel geld als ze elk telefoontje apart moeten op sturen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De vraag ernaar is behoorlijk groot, het maken van die iphones kost tijd en ze moeten ook al die bestellijsten verwerken, ze kunnen niet overal tegelijk zijn.

En ook al sturen ze het vanuit Amerika naar t-mobile zelf, ze bezorgen niet alleen iphones en volgens mij heeft iPhone een eigen bezorg dienst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T-mobile heeft zijn eigen bezorg dienst*

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding