Hoe is de batterijduur van Iphone 4S?

Ik had laatst een artikel gelezen over de batterijduur van de Iphone 4S en dat het problemen heeft. Maar dat er binnenkort een update zal zijn die dit zal oplossen. Maar nog steeds lees ik reacties van mensen die niet tevreden zijn. Dit kan zijn omdat deze mensen overdreven veel internet en apps gebruiken. Of is het toch waar dat het nog niet echt opgelost is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Er waren idd problemen met de accu, maar bij veel mensen is het al opgelost door de update. Als je een film kijkt op je iPhone en je hebt bij alle apps je notificaties aan staan en je gebruikt hem verder de hele dag door.. Dan kan het wel zijn dat hij niet de héle dag mee gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt er zijn problemen met de accu, en is nog niet geheel opgelost. Ik zou wachteb met het kopen van deze telefoon of een samsung galaxy s2 kopen..