Wat is kwalitatief een goeie telefoon waar je mee kan pingen of what's uppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Pingen kan alleen met een BB volgens mij.

Zelf heb ik een HTC desire en een Nokia N97 en werkt prima met Whatsapp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone !! Kun je ook gewoon mee pingen en ook naar een BB ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, ping is alleen van Blackberry.
Whats app kan je downloaden op een smartphone (bijv. iPhone, maar ook op Blackberry).
Kan sinds kort niet meer op een iPod touch.

Wil je pingen en whats app'en, zal je een Blackberry moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung galaxy gio kun je eigenlijk alles mee pingen is ook een soort van whatsapp. en deze is los te koop voor ongeveer 150 euro :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ´t alletwee op één toestel wilt zou ik een BB nemen. Werkt uitstekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone. In het bijzonder de iphone 4s. Heb hem net, na twee jaar een 3gs. En ben ook hier helemaal blij mee. Whatsuppen (niet pingen) maar ook eenvoudig mailen, wordfeuden, etc. En ookonwijs handig: Siri. Kan je alles aan vragen en 'zij' geeft antwoord.