Als ik mijn mobiel terug zet naar fabrieks instellingen wat blijft er en wat word verwijdert?

Ik heb een mobiel htc chacha en toen ik hem net kocht had ik er wel drie apps op en 60 fotos nu heb ik 1 app Whatsapp en 0 fotos maar ik kan geen app af wat dan ook meer downloaden dus ik vraag me af o de contacten dan ook weg gaan want dan moet ik dat op schrijven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
6.7K

Antwoorden (2)

Het terug brengen van je gsm naar fabrieks instellingen zal je contacten niet verwijderen, anders zou het "wis alle contacten" heten. Het terug brengen naar fabrieks instellingen, wil zeggen dat alles wat je anders hebt ingesteld nadat hij is aangekocht of uit de fabriek kwam, terug word gezet naar die instellingen, die de fabriek zo heeft ingesteld. Dus niet hetgeen wat is opgeslagen. Toch zou ik altijd even (voor de zekerheid) 10 belangrijke contacten overschrijven voor het geval dat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt niet,als je terug gaat naar fabrieksinstellingen wordt alles verwijderd wat je er zelf op hebt gezet(eigen ervaring)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar mijn mobiel is dus zowat vol helpt het dus wel? Ik bedoel krijg ik er dan weer geheugen bij? MB GB B ? Zo bedoel ik snap je? Maar echt heeeeeeeeeeeel erg bedankt dat jullie natwoord gaven!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door je gsm instellingen weer in de "fabrieksinstellingen" te zetten, krijg je er geen MB's bij. Als er (zoals in het 2e antwoord word gezegd) bestanden toch verloren gaan, komt er wel plaats vrij en krijg je er dus MB's voor terug. Ik zou je contacten sowieso even overschrijven, nu de meningen verschillen.
Het terug zetten naar fabrieksinstellingen betekent dat je de telefoon geheel terug zet naar de status zoals die uit de fabriek kwam. Het gehele geheugen word gewist en alle extra's en instellingen die je ooit erop hebt gezet ook.
Let wel!! Zaken die op een geheugenkaart of simkaart staan blijven behouden.