Hoe kan ik het geluid uitzetten vam de camera op se samsung s3 ?

Io heb een samsung s3 , ik wou een foto maken en er was geluid bij , wat nogal hinderlijk is , als ik bijv . fotos in de klas wil maken , weet iemand misschien hoe ik dat uit moet zetten ?

Alvast bedankt

Mvg melissa x

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit kan helaas niet. Het is expres ingesteld om te voorkomen dat je juist stiekem van iets of iemand foto's gaat maken. Dit is dus niet op een legale manier eraf te krijgen. Je kunt dit probleem oplossen door via de Play Store een andere camera te downloaden welke geen geluid maakt (zoek op: silent camera). Nadeel is wel dat je meestal niet alle opties hebt, foto's over het algemeen van wat mindere kwaliteit zijn en er reclame op zit.