Welke provider heeft snellere internet en betere netwerk: T-mobile of Hi?

Ik wil een iphone 4s halen met abonnement. Alleen twijfel ik heel erg voor welke provider ik moet kiezen. Het liefst natuurlijk snel internet wat vodafone heeft maar dit is te duur voor mij. Dus ik wou graag weten welke sneller internet heeft t-mobile of hi? En hebben ze uberhaupt wel snel internet? En hoe zit het met netwerk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Toevallig heeft de consumentenbond hier onderzoek naar gedaan. Ik heb gelezen op http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/component/content/article/34-vergelijking-van-de-tevredenheid-over-telefoonabonnementen-met-mobiel-internet dat T-mobile een lage kwaliteit internet heeft en Vodafone en KPN een hoge kwaliteit internet hebben. Hi is onderdeel van het KPN netwerk, dus dit is een hoge kwaliteit.

Wat houdt dit nu in?
Bij een T-mobile abonnement heb je op minder plekken toegang tot internet dan bij een Hi abonnement. Daarnaast is de maximale internetsnelheid bij een Hi abonnement vaker te behalen dan bij T-mobile.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het netwerk van Hi schijnt beter te zijn, maar ik heb T-Mobile en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik geen bereik heb. Downloadsnelheid tussen 5,4 en 6,1 Mb, upload ca. 1 Mb, ping ms: 132, en website ms: 902 (geen idee trouwens, wat die laatste twee betekenen).

Ik weet niet hoe dit zit bij Hi, maar volgens mij is T-Mobile over het algemeen goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn beiden zowat evensnel. Alleen is Tmobile bijna 40% goedkoper maar heeft soms op bepaalde plekken geen bereik. Hi is veel duurder maar die heeft wel goed bereik. Daarnaast heeft Tmobile onbeperkt internet en Hi volgens mij niet.