ik heb een probleem, altijd als iemand mij probeert te bellen valt mijn telefoon uit? Hoe kan dat?

ik vroeg of iemand mij wilde bellen om te proberen, en toen viel ie steeds uit en startte zich op nieuw op als ik gebeld word

Toegevoegd na 49 seconden:
bij de samsung chat 335

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
4.1K

Antwoorden (1)

Als hij ook uitvalt als je zelf probeert te bellen dan is je accu zwak of bijna leeg.
Zodra de GSM zijn zender inschakelt wordt zoveel stroom getrokken dat de accuspanning instort en de GSM uitvalt.
Probeer accu te laden of te bellen met adapter aangesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handig, zo'n 'mobiele' telefoon :~)