Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bestanden verplaatsen van een telefoon geheugen naar geheugen kaart op mijn Nokia N97?

Ik heb 32 gig op mijn telefoon maar geeft aan dat heel het geheugen vol zit. Ik heb op nokia ovi suite gekeken en geeft aan dat alleen mijn telefoon geheugen vol zit en niet mijn geheugen kaart van 32 gig. Ik heb alles eraf gehaald en alsnog doet hij het niet.
Ik moet mijn muziek bestanden en foto's verplaatsen naar het geheugen kaart maar weet niet hoe dit werkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
650

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

als ik mij het goed herinner dan is het een fout in de n97 die de melding geeft dat het telefoon geheugen vol is, je moet het wel checken met de filemanager op de telefoon zelf, want op de computer zegt hij automatisch dat het vol is.

ovi suite moet je updaten, nokia heeft ovi helemaal laten vallen, ik gebruik nokia suite 3.2.98 beta voor mijn n8

je kunt hem zelf van de nokia site halen en de laatste versie van het programma van:
http://betalabs.nokia.com/

eerst inloggen en daarna staat hij ergens onder applications

je moet daarin in de bovenbalk op de reddingsboei klikken, daarna apparaat info en hulpmiddelen, je kunt dan rechts bij telefoongeheugen op ruimte vrijmaken klikken

veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding