Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn iPhone 4 zijn scherm is heel erg gevoelig. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Ik heb een iPhone 4, waar het scherm heel gevoelig van is. Als ik mijn vinger erboven langs beweeg dan typt hij allemaal letters. Er zit de nieuwste software op. Nooit gevallen of iets dergelijks. Er zit nog tot Mei 2012 garantie op. Valt dit onder garantie? Iemand een oplossing of weet hoe dit komt.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
947

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Touch screen is altijd best wel gevoelig maar om het een klein beetje te verminderen kun je een screen protecter kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het scherm van de iphone is inderdaad erg gevoelig, bij de kleinste aanraking reageert hij al.
Echter als de iphone anders reageerd dan dat jij wil is er iets niet goed en zou ik als ik jou was terrug naar de winkel gaan. Zij kunnen beoordelen of dit zo hoort of dat er mischien een defect is aan het scherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding