Is deze site betrouwbaar?

Hey,

Ik ben al een tijdje aan het sparen voor de Galaxy Ace, ik heb deze gevonden bij http://www.belsimpel.nl/Samsung/Samsung-Galaxy-Ace-S5830-White?utm_source=2003&utm_medium=1&cntd=1. Hij is hier 190 euro terwijl hij hier plaatselijk 300 euro kost. Is deze site betrouwbaar=

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Is wel een betrouwbare site, uitgaande van Kieskeurig.nl en Shops Keurmerk

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook op Tweakers en Truspilot en nog veel meer sites wordt hij geprezen. Beste telecomwinkel online van 2011.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het valt onder Mobiel Werkt BV (zie kvk).
Ziet er echt uit. Ik zou bellen naar de hoofdvestiging om het zeker te weten.

Toegevoegd na 17 uur:
ja kun je even vragen of ze belsimpel kennen en of dat bij hen hoort. Soms kopiëren ze namelijk wat namen en (kvk)nummers. Als je belt weet je het 100% zeker. 't Is een kleine moeite en uit ervaring (werkt bij Bank) weet ik dat men vaak genoeg voor t lapje wordt gehouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hier mijn HTC sensation vandaan.

Zeer betrouwbaar.