Er gaat steeds een paar cent beltegoed bij me af terwijl ik helemaal niks doe?

Ik heb sinds een paar dagen een blackberry en ik heb 20 euro opgewaardeerd en ik doe er niks mee en ik ben gewoon goed verbonden met mn eigen wifi verbinding maar toch gaat er soms 1 of 2 cent beltegoed af? Ik begon vorige week met 20,50 en heb nu nog maar 20,04? Hmm en ik heb gewoon gratis sms enzo en ik heb er niet mee gebeld! dat weet ik 100% zeker.. en als ik wegga dan let ik er altijd goed op dat ik niet verbonden word met 3G want dat kan nu nog niet ivm met een ander internet abonnement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (3)

Ik had dit ook. Je kan kijken of bij opties, mobiel netwerk en dan 'gegevensservices' uit zetten en ook 'while roaming' uit. En vooral niet wifi gebruiken als je geen wifi-verbinding hebt. Als dit niet werkt, zou ik toch even langsgaan bij een winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je per ongeluk een spel gekocht of gespeeld, waar in de voorwaarde stond dat er elke dag zoveel cent mocht worden afgeschreven van je abonnement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiervoor moet je altijd toestemming geven.. Maar het kan zijn dat je dit per ongeluk hebt gedaan.
veel smartphones kijken te pas en te onpas op internet of er updates voor de geinstalleerde programma's zijn.
jouw blackberry zal dat ook wel doen. schakel 3G internet-toegang uit en je beltegoed blijft behouden.