Waar kan ik de iPhone 4s het goedkoopste kopen?

Ik kan niet beneden de 600 vinden. Echt heel vaag.
Op marktplaats zijn ze ook heel erg duur.
: iPhone 4S !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Volgens mij kun je zo'n telefoon het beste aanschaffen in combinatie met een abonnement. Dan wordt het opeens heel betaalbaar.
Natuurlijk wel goed onderzoek doen naar de verschillende aanbieders, want ook daar verschillen de prijzen nogal sterk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een prepaid 4S kopen is standaard duur. De prijzen verschillen niet echt veel per provider. Zelfs in België kost ie 630 euro. Ik raad je aan om naar een belhuis te gaan waar alleen prepaid telefoon verkocht worden. En anders is een Amerikaanse iPhone het goedkoopst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoek iemand die naar de US of A gaat en er 1 voor je meeneemt - zijn rond de € 470 daar (v/a prijs )
12 jaar geleden
bij www.apple.com zelf kost de 16 GB zelf 599 dit is het goedkoopste wat ik heb gevonden :)