Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste aanbieder van IP-telefonie los van de internetprovider?

Ik wil 'vaste' telefonie voor mijn bedrijf zonder afhankelijk te zijn van mijn internetprovider. Je hebt Skype en Xoip. Zijn er inmiddels nieuwe/betere/goedkopere aanbieders? Hoe sluit je een dect-telefoon aan?

Toegevoegd na 1 uur:
Op de Siemens site vond ik een opsomming met aanbieders: 3StarsNet, 12connect, Agroportal, Budget Phone, Bevoip, BizzOnWeb, BelTex, Breezz, callpacity, Callvoip, Clearvoip, Enterprisevoip, Fastvoip, gnTel, Intertel telecom, MottoVoIP, newIP, SIP NL, Smile, Solcon, smart-tel, SpeakUp, Telfort, TNO, VoipBuster, VoIPPlanet, VoipQ, VoipHit, Voip Lite, VoipStunt, Voys Telecom, XeloQ Comm., Xs4all

Heeft iemand ideeën of ervaring? Bedrijfszekerheid is van groot belang.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik gebruik voipcheap tot volle tevredenheid. Het is gratis naar alle vaste lijnen.
Je kan een draadloze telefoon voor je computer kopen, maar met een iPhone, kan je rechtstreeks op je Wifi bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik VoipBuster, o.a. om goedkoop te bellen naar Spanje (en af en toe de U.S.A.), maar dat werkt bij mijn weten alleen met een USB-telefoon.

Bij Xoip kun je lokale nummers inkopen, maar ook daarop is volgens mij geen dect-telefoon aan te sluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding