Moet ik me batterij meegeven bij telefoon,i.v.m. telefoon omwisselen? (ace verzekering)

Vandaag word me samsung s3 omgewisseld voor een andere s3 omdat er een scheur in me scherm zit,nou vind ik het wel handig om een extra batterij te hebben.
Zou het kunnen dat ik dan gewoon alleen de telefoon meegeef zonder batterij?
Misschien dat iemand ervaring hier mee heeft.

10 jaar geleden
in: Telefoons
Summo
10 jaar geleden
Zowel bij reparatie van laptop als telefoon was het juist zo dat ik de batterij niet mee MOCHT geven. Maar dat was dus bij een reparatie, waarbij bij de telefoon wel werd gezegd dat hij omgeruild zou worden als hij niet te repareren was. Dat was toen niet aan de orde dus ik weet niet of ik dan alsnog met de batterij langs had moeten komen. De kans dat ze je een extra batterij hieraan laten overhouden is klein, dus of je moet alles inleveren of je moet de batterij juist houden en krijgt een telefoon zonder batterij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het niet meegeven.van.de battery hewft te maken met het vervoer. Een apparaat met battery dient vervoert te worden als een gevaarlijke stof, met de.bijbehorende hoge kosten.
Misschien kan je het navragen. Als ze de telefoon uiteindelijk opsturen zullen ze de battery niet weer gebruiken. De kosten van een nieuwe battery zijn vaak lager dan het verzenden als gevaarlijke stof

Het beste antwoord

Als het geheel omgeruil moet worden dan is de kans groot dat je ook de batterij moet inleveren,hier kom je pas achter als je de telefoon inlevert.

Je kunt wel de telefoon alleen inleveren en de batterij achter de hand houden en alsnog geven als daar om gevraagd wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bloodhunt36
10 jaar geleden
Moest de batterij ook meegeven... Maar bedankt voor je reactie!

Andere antwoorden (1)

hoi, ik moest de hele telefoon inleveren en kreeg een hele telefoon terug, ook bij ace verzekering, gaat goed, Diny

Toegevoegd na 1 minuut:
z brengen de nieuwe telefoon bij j thuis, groet Diny
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bloodhunt36
10 jaar geleden
Klopt,had alleen een scheurtje in me scherm,kreeg toch een nieuwe :).
Bedankt voor je reactie