Waarom blijven Nokia telefoons vaak hangen, terwijl dit algemeen bekend is bij de fabrikant en personeel in de winkel dit ook aangeeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat bedoel je precies met "blijven hangen"?
Ik gebruik al jaaaaaaaren een Nokia en heb echt geen idee waar je op doelt.
Cryofiel
14 jaar geleden
Mijn Nokia 1600 (geloof ik) heeft ook nog nooit een probleem. Ik kan ermee bellen en SMS-en. Geen Internet, geen foto's maken, geen MMS - en de accu gaat twee weken mee. Prachtig toch? Keep it simple!

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je de software bedoelt? Ik werkte jaren in een winkel voor mobiele telefonie en dit probleem is ontstaan bij Nokia nadat de vraag naar dit merk ontzettend toenam..ze hebben destijds in een hele korte tijd heel veel nieuws op de markt gebracht en ontwikkeld..wilden steeds de eerste proberen te zijn met nieuwigheden en zijn in zo'n tempo gaan ontwikkelen dat de testen niet voldoende werden uitgevoerd. Dat calculeert men inmiddels ook in.. er wordt massaal geproduceerd en de fouten die ontstaan en moeten worden opgelost door software updates of vervangingen zijn in de verkoopprijzen inbegrepen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk wel in de winkels belanden maar de verwachting is dat de lancering nog even uit zal blijven. Multimedia met de mobiele telefoon is nog nooit zo goed geweest als met de Nokia.
Als je bedoeld met blijven hangen.
Dat ze altijd in de voorzicht zijn. ofso