ik heb mijn blackberry curve 8520 net uitgezet en de batterij eruit gehaald en effe geblazen en toen werd het beeld wit?

dus ik haal de batterij eruit en heb even geblazen om de stof weg te krijgen en toen kreeg ik een wit beeld waar niks op staat en op alle knoppen reageert die niet, ookniet op de uit/aan knop. als ik de batterij er weer in doe en aanzet gebeurd er nog steeds niks. zelfs als ik de batterij er een paar minuten uitlast en hem dan erin doe en aan zet doet die het niet dus ik wou vragen watbik nu moet doen of iemand die het zelfde probleem had ? ik heb ´m net en maand en kan hem nog terug brengen maar kan ik er iets aan doen? Blackberry Curve 8520.

alvast bedankt,
Angelo Winkler.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Er is dan een fout ontstaan in je software, Je moet dan even desktop manager downloaden op je PC en installeren. Dan je BB aansluiten met een usb kabel en het programma desktop manager starten. Als je er dingen op hebt staan die je wilt bewaren doe je even een backup en dan installeer je de software voor je BB even opnieuw of je doet een update. Dan zal alles het weer gewoon doen.