hallo, ik zoek een radio app voor op m'n iphone 3GS zonder wifi te gebruiken is dit mogelijk ?

Toegevoegd na 1 uur:
ook zonder 3g mobiel internet? ik bedoel dus een app radio zonder internet te hoeven te gebruiken. gewoon via het netwerk? zoals bv bij een samsung gsm zonder internet nodig te hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
8.8K

Het beste antwoord

je kunt voor de een receiver kopen, zoals deze.
http://www.kaboodle.com/reviews/fm-tuner-radio-remote-control-for-apple-ipod-video-nano
de iphone heeft geen ingebouwde fm-receiver.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een data abonnement hebt wel. Er zijn meerdere apps waar je mee naar radiostations (wereldwijd) kunt luisteren. Je moet dan wel in een gebied zitten waar je een 3G verbinding hebt anders kan de app niet snel genoeg "streamen"..
Ik heb wel eens naar australische radio geluisterd terwijl ik in de auto in een nederlandse file stond :)..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor. İk heb ook radio apps, die ik zonder wifi gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh nee ik denk niet dat je radio apps hebt zonder 3g. İk heb zelf 3g en die apps werken alleen met internet.
Nee die bestaan niet. De iphone heeft geen antenne om radio te ontvangen zonder internet verbinding. Dus je moet internet hebben om radio te kunnen luisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om zonder wifi of via GPRS radio te kunnen ontvangen van de FM band moet de telefoon voorzien zijn van een ingebouwde FM ontvanger.
Sommige telefoons hebben dat, de iPhone heeft dat niet.
Je kunt dus niet zonder dataverbinding op jouw iPhone naar de radio luisteren.