Geen geluid bij filmpjes HTC Wildfire?

Ik heb een HTC Wildfire en toen mijn camera leeg was bij een concert ben ik verder gaan filmen met mijn HTC. Ik heb mijn filmpjes op de computer geplaatst, maar kwam er net achter dat er geen geluid bij zit. Dit ligt niet aan het geluid van mijn laptop, anderen dingen kan ik wél afspelen. Ook op de HTC zelf hoor ik geen geluid bij de filmpjes. Doe ik iets fout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

vaak zit er in (goedkopere) camera's een soort begrenzing die het geluid blokkeert als het te hard gaat, omdat het anders toch niet klinkt, dus daar zou het aan kunnen liggen. je kan eens proberen om ff een testfilmpje te maken en kijken of je daar dan wel geluid bij hebt. Anders moet je ff de camera app openen en op film stand zetten, dan instellingen, dan geluidsopname aanvinken.