Bij welke providers betaal je per minuut en bij welke per seconde?

Ik wip een mobiele abbonoment halen. Maar ik weet niet bij welke provider er per minuut betaalt wordt of per seconde, bij telefoongesprekken? Kan iemand mij vertellen bij welke providers, welk systeem gebruikt wordt? Btw ik zit te denken aan een t mobile abbonoment.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Bij de bekende providers (vodafone, T-mobile) wordt per minuut gerekend. Voor onbekende providers zou ik het even checken op de site zelf. Ik heb een geschikt t-mobile abonnement en dat wordt gewoon per minuut gerekend. Op deze site kan je nog heel overzichtelijk bij elke telefoon een goed abonnement kiezen