welk mobiel is voor mij geschikt?

Ik heb nu een lg optimus me. Ik ben iemand die af en toe iets twitter. Ik gebruik ook whatsapp. Nu is het probleem dat ik last heb van te kleine toetsje( bij het typen). Nu wil ik dus een geschikt mobiel voor me zelf.
Het liefst met fisiek toetsenbord.
Prijs tussen de €0.00 en €150.00
Vertel ook bij welke betrouwbare hij te koop is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Betrouwbare winkel*

Toegevoegd na 31 minuten:
Geen BB antwoorden.
Ik wil het liefst een met Andriod

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik denk dat de Samsung Galaxy TXT B5510 wel wat voor jou is. Hij is alleen €15 boven je budget, namelijk €165 (bij bol.com). Dit is een mooi Android-toestel met volledig QWERTY-toetsenbord.

Ik heb gekeken en ik zag dat de goedkoopste Android toestellen met een volledig QWERTY-toetsenbord allemaal rond de €165 zitten, zoals de LG C660 Optimus Pro (€169 - Mediamarkt).

Verder voldoen er in deze prijsklasse geen toestellen aan jouw eisen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien een BB curve 8520 is op zich een best wel goede telefoon en kost ongveer 150 euro bij media markt en je kunt er twitter en whatsapp op zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst zeg je dat de Blackberry goed is, en onder je comment staat:
beantwoord via iPhone xD