Mijn Samsung Star GT-S5230 Wilt niet meer aan. Hij laad nog wel. En dan staat er Samsung. En blijft ie hangen. En dat herhaalt ie. Wat moet ik doen?

Hij laad elke keer wel. En hij trilt ook. Heel soms doet hij het wel weer. Help me alsjeblieft!

x

Toegevoegd na 5 minuten:
Terug naar de winkel weet ik niet, omdat me mobiel ong 2 oud is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Terug naar de winkel waar je de telefoon koccht.

Toegevoegd na 8 minuten:
Gewoon naar de winkel, ze helpen je wel hoor. Het kost misschien wel geld omdat de garantie voorbij is.
12 jaar geleden
Heb je iets gedaan?
want mijne was ook zo ben je technisch met telefoons?
dan kun je het zelf maken ik kan je een tutorial geven als je wilt je hoeft de telefoon niet uit elkaar te halen stuur me maar een berichtje!