hallo als ik met itunes wil zoeken naar een update voor mn iphone 3gs krijg ik volgende melding, iemand een idee hoe dit komt aub?

melding nl.
itunes kan niet nagaan of er een update voor de aanbiederinstellingen op u iphone beschikbaar is. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan.(1630)
zorg dat u netwerkinstellingen juist zijn en dat u netwerkverbinding actief is of probeer opnieuw.

maar ik heb netwerk en hiervoor heb ik nooit een probleem gehad met zoeken naar updates?
ik heb wel onlangs mn mobiel internet instellingen laten veranderen?????
heeeeeelp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Dit is inderdaad een veel voorkomende foutmelding.

Ik heb de volgende twee oplossingen, doe eerst oplossing 1 voordat je oplossing twee probeert!

1: Zet je iPhone in vliegtuigmodus, probeer vervolgens updates te zoeken met iTunes.

2: Download de IOS Firmware met de hand kijk eens op de website in de bron, wanneer je de gewenste versie hebt gedownload moet je schijf ik gedrukt houden en dan klikken op herstellen. Zoek vervolgens het net gedownloade bestand op en kies ervoor om die te gebruiken. Vervolgens zal iTunes het bestand uitpakken en installeren op je iPhone.

Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dot probleem komt vaker voor. Maar als het updaten nier lukt, moet je maar zelf de update downloaden. Dat kan bijvoorbeeld op de site:

http://ios.e-lite.org/

Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien itunes verwijderen en opnieuw installeren?
Je iphone herstellen en dan proberen
Misschien een andere pc proberen?