kan de provider van de mobiele tel. zomaar veranderen?

ik heb een nokia 3310 ( jaja oud maar daar gaat t niet om) Ik koop al sinds jaar en dag hi prepaid opwaardeer bon die ik voor die telefoon gebruik. Zo ook afgelopen vrijdag. Met opwaarderen zegt de computerstem als welkomstboodschap: welkom bij t mobile, omdat het een hi prepaid kaart betrof ging hij natuurlijk niet opwaarderen. deze opwaardeerkaarten werkten altijd, waarom nu niet meer? Kan het dat de provider veranderd is? mijn andere mob. heeft kpn als provider en daar werkte de opwaardeerbon wel. Ik snap er niks meer van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Heb je je simkaart er al uitgehaald om te kijken welke provider het is? Misschien heb je je vergist. Het is namelijk onmogelijk om een hi btg bon op te waarderen op een tmobile nummer. Dit heeft ook nooit gekund! Ik werk zelf bij tmobile maar ik denk dat je je gewoon vergist heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de simkaart eruit haalt dan zie je welke provider je hebt. Dit staat namelijk op je simkaart