Mobiel verloren wat nu?

toen ik vandaag naar dansen reed op de fiets ben ik blijkbaar ergens onderweg mijn mobiel verloren, ik weet niet wat ik nu moet doen , naar het nummer bellen, al geprobeerd, er valt een lange stilte en dan begint er een vrouw te eggen dat het nummer niet bereikbaar is en ik geen voicemail kan inspreken.
het voordeel is, op alles heb ik een pincode, afbeeldingen, als je een foto maakt muziek, nummers enzo.
ik wil hem graag terug, maar weet niet hoe, kan iemand mij A.U.B. snel helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K

Het beste antwoord

OOK MET PREPAID LATEN BLOKKEREN!!!

Ook van een prepaid aansluiting kan misbruik worden gemaakt.
Alles wat daarmee gedaan wordt komt op jouw naam te staan!

Daarnaast kan je nog een advertentie in de lokale krant plaatsen om te kijken of iemand je mobiel gevonden heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het geprobeerd om hem te blokkeren ik moest maandag terugbellen dus tot dan moet ik wachten, over het idee om het in de krant te zetten dacht ik ook aan, dank je heel erg voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prepaid staat nooit op naam geregistreerd.

Andere antwoorden (4)

Als je een abonnement hebt moet je onmiddelijk je simkaart laten blokkeren om te voorkomen dat iemand anders op jou kosten gaat bellen. Als je hem daarna weer terugvind kan je een nieuwe simkaart aanvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad blokkeren en als je hem terugvindt deblokkeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen abonnement, gelukkig:P
Ik weet niet welke telefoon je hebt, al had je de iPhone had je in het begin de App moeten installeren van 'Find my iphone' ofzo iets in die buurt..

Ik ben bang dat je nu gewoon pech hebt, dat ze je simkaart eruit hebben gehaald en je telefoon hebben gehouden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar heeft de vraag steller nu niks aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een samsung star, hij viel al uit elkaar, stond geen beltegoed op en was gelukkig geen abonnement.
dat ze het ding zelf en simkaart hebben kan mij niet zo heel veel schelen maar dat ze mijn geheugenkaart wel, daar staan persoonlijke sms'jes, foto's en nummers op, gelukkig heb ik die kunnen beveiligen met een code maar als je hem o je pc aansluit, hebben ze al mijn foto's en that kind of stuff.
wel bedank!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu ik nog beter na denk, ik heb overal een code opstaan, dom! als de vinders eerlijk zijn kunnen ze mijn vaste nummer niet achter halen, of ze weten wanneer ik jarig ben:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leer momentje voor haar dus, zo is het ook neergezet, om er van te leren. Kan iedereen overkomen.
Toen ik hem kwijt was heb ik een smsje vanaf een andere mobiel naar mezelf gestuurd met de vermelding: Als u deze mobiel vind bel dan naar telefoonnummer dit ....... En uiteindelijk belde een vrouw die hem had gevonden. Je zou ook een aantal keer achter elkaar kunnen blijven bellen door de dag heen of vragen bij de politie of er iets is gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan diegene toch niet lezen? Ze heeft alles geblokkeerd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is waar als ik een sms'je stuur moet ze een code invoeren, heeft me nicht al gedaan, dan bedoel ik een sms'je gestuurd, als ik bel hoor ik een lange tijd niets en dan hoor je zo'n vrouw zeggen, de persoon die u probeert te bereiken is niet in bereik en u kunt geen voicemail achterlaten, dus kortom onmogelijk zou je denken.
de telefoon zelf kan me niet zo veel schelen maar m'n geheugenkaart wel.
Duidelijk zit er al een nieuwe sim-kaart in, dus waarschijnlijk weinig te doen.
Al gooien dealers voor de politie hun telefoon weg, omdat ze tegenwoordig ook de telefoon kan vinden, maar daar had je van tevoren inderdaad iets voor moeten doen.

Helaas afscheid van nemen ... en niet meer verliezen!