Welke provider is erg goed zonder een abonnement?? zoals Blyk & Citytell

Een goedkope provider die vooral goedkoop smst

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

T-Mobile als je het goede tariefplan kiest. Ik sms voor 7 cent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruidvat Mobiel. Sms kost 5 cent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je Vodafone prepaid hebt, kun je een blox erbij nemen. Je krijgt dan 1000 smsjes voor 10 euro.

Als je 250 smsjes stuurt in een maand ben je al goedkoper uit. Dan sms je voor 4 cent per sms.

Maar het ligt er maar net aan hoeveel je smst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betreft het hier dan geen abonnement?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is gewoon prepaid. Je kiest de blox voor 30 dagen, en daarna stopt het automatisch. Heel handig vind ik zelf!