Wat is het beste 4s abbonement voor mij ?

Ik wil graag een iPhone 4s aanschaffen, maar ik loop een beetje vast op de keus. Welk abbonement past het best bij mij ? Ik wil: zwart 16g, min 100 belminuten/ sms'jes. Internet 1000mb. Voor max €45 (uiteraard zo goedkoop mogelijk) b.v.d !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Belangrijk is oa de provider. KPN en Vodafone hebben een
Beter bereik dan tmobile. Wel is het zo dat de tarieven voor internet wat duurder worden of het aantal mb dat je krijgt minder. Maar voor dat geld moet het wel lukken. Heel ceel plezier met je 4s. Heb ik nu al van mijn 4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het beste kun je voor T-mobile gaan, is de enige die onbeperkt internet levert (2000Mb) voor 45 euro heb je dan 300 minuten en 300 smsjes. Je betaald wel 179,95 bij.
Dit is overal nu zo, ikzelf wacht daarom nog paar maanden.