Hoe snel is 3,6 Mbps op je mobiel in het gebruik?

Ik zit erg te twijfelen tussen een duur Vodafone Abbo waar je een downloadsnelheid hebt van 14,4 Mbps of een goedkoop Abbo van Hi met 3,6 Mbps. Heb ik genoeg aan 3,6 Mbps bij het gebruik van Whatsapp, Facebook, nieuws, weer en TomTom? Of werkt dit vrij langzaam in het gebruik (laden en ontvangen van berichten)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat is erg snel als dat constant zo hoog blijft. Maar mobiel internet is niet overal zo snel en vaak word de snelheid zo laag dat alleen tekst al met moeite word geladen, en bij tmobile is dat zeker zo traag. Maar 3,6mbs indien constant heb je zeker een supersnelle internet waar filmjes in youtube bijv in notime helemaal volgeladen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1 liedje is 4-5 mb meestal. je kan met 3,6 mbps dus bijna 1 liedje per seconden downloaden.

Best snel als je het haald