Kan ik de aluminium rand van mijn iPhone 4S vervangen?

Mijn aluminium rand van mijn iPhone 4S is door zo'n stomme bumpercase beschadigd geraakt, en ook vaak laten vallen en nu is de hoek het aluminium een beetje kapot, ik wil dit vervangen, kan ik dit vervangen of laten doen? Of is dit helemaal niet mogelijk? graag zsm een reactie heb echt snel en goede hulp nodig!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zou het niet zelf doen iig want wanneer je bijvoorbeeld te zien in het filmpje je Iphone opent verloopt je garantie! Helaas heb je dit probleem natuurlijk ook als je het laat doen door iemand die er gespecialiseerd in is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Slik,.... eeh ik durf veel maar dit ????
Op het filmpje is echt te zien dat bijna alles op de rand vast zit het is echt de basis van het hele toestel
hij moet echt helemaal uit elkaar tot zowat op de laatste schroef
ik vrees dat dit je handen vol geld gaat kosten
want ik denk dat het hele body werk vervangen moet worden.

je kan denk ik alleen cosmetisch wat veranderen ?
capthavoc