Nee helaas kun je niet pingen met de Samsung Touchwiz. Puur om het feit dat het toestel van zichzelf de 'ping-functie' niet ondersteund.

In andere gevallen zou je met het programma 'Palringo' een soortgelijke pingfunctie kunnen nabootsen.
Ik zeg nabootsen, omdat pingen alleen kan van Iphone naar Iphone en van bijvoorbeeld Blackberry naar Blackberry. Er zullen nog een paar fabrikanten zijn bij wie het kan, maar pingen zoals het bedoeld is, en zoals er reclame voor wordt gemaakt, gaat je met de Touchwiz niet lukken.
Je kunt even op de site van Palringo kijken, dat is het bedrijf wat de vervangende 'ping'-software aanbiedt, maar mijn ervaring is dat wanneer je het geinstalleerd hebt, je niet veel meer kunt dat msn'nen.

In jouw geval is het ook -helaas, niet mogelijk om palringo te installeren, omdat palringo je besturingssysteem van je telefoon niet ondersteund.

Kijk op onderstaande links voor alle specificaties van de Touchwiz, informatie over Palringo, en een uitgebreide review van de Samsung F480.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

pingen was toch alleen voor blackberries?

http://www.gsm.nl/gsm/RAPRL/Ping/970.html

en Iphones zie ik hier

Toegevoegd na 1 minuut:
Welke toestellen ondersteunen Ping?

Blackberry: standaard of via Whatsapp
Apple iPhone: via een app, zoals Whatsapp voor Blackberry en iPhone²
Samsung: via een app, op nieuwe Samsung toestellen is Ping al geïnstalleerd